Порядок повернення/обміну товару
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право у чотирнадцятиденний (14 днів) термін обміняти товар належної якості на аналогічний товар, якщо товар не задовольняє покупця за формою, габаритами, кольорами, розмірами або з інших причин не може бути використаний їм за призначенням.
Обмін або повернення можливе, якщо продукція не використовувалася, її зовнішній вигляд та споживчі властивості повністю збережені, а у вас залишилися ярлик та упаковка.
Умови обміну та повернення товару неналежної якості:
1. Заміна або повернення товару з виявленим у процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом (істотним недоліком) провадиться на підставах та у строки, встановлені Законом України "Про захист прав споживачів".
2. Повернення або обмін товарів неналежної якості здійснюється безкоштовно.
Обміну та поверненню не підлягають:
* ветеринарні препарати
* ветеринарні вакцини
* вітаміни та кормові добавки
* готові корми, консерви, ласощі
* засоби для догляду за тваринами (ножиці, гребінці, кігтерези, кусачки та ін.)
2. Товари, які не мають недоліків, з моменту купівлі яких минуло понад 14 днів.
3. Товари, що не мають недоліків і вживані
4. Товари з пошкодженнями (ушкодженням упаковки, корпусу тощо), а також ті, що були пошкоджені/зіпсовані з вини покупця.
Як уникнути непорозумінь
1.При отриманні товару перевірити цілісність, комплектацію та всі якісні характеристики товару безпосередньо у відділенні перевізника або у присутності кур'єра
2. При виявленні дефектів необхідно діяти згідно з внутрішніми правилами перевізника, тобто скласти офіційний Акт про виявлення дефекту або недокомплектацію.
3. У телефонному режимі повідомити менеджера інтернет-магазину про виявлені невідповідності.
Ви можете повернути товар відразу на місці, якщо під час огляду:
1. не сподобався розмір чи зовнішній вигляд товару;
2. товар не відповідає вашому замовленню.
При цьому не друкуйте сам товар (саме товар, а не посилку)!
Усі претензії на вигляд придбаного товару приймаються в момент доставки! (У телефонному режимі повідомити менеджера інтернет-магазину про виявлені невідповідності)
.